czwartek, 15 marca 2012

Losowanie

 Trochę to trwało zanim poskładałam karteczki :))
Pan Mąż wydrukował 14 stron A4 więc najpierw cięłam i przeprowadziłam segregację a później już nic nie  pozostało tylko składać i składać ....
Składałam aż dziecko ze szkoły wróciło więc pomogło w składaniu i losowaniu.

 Trzy miski trzy nagrody...

oto szczęśliwe losy 
 Mitenki - Angelika
Wełna z drutami - Theli
Czesanka - Chmurka

Drogie wygrane proszę o kontakt mailowy na e-welenka@pn.pl celem ustalenia adresów wysyłki.
Wszystkim mającym chęć udziału w zabawie, za miłe słowa  i życzenia dalszego blogowania - DZIĘKUJĘ !!
Dziękuję również za liczny udział nawet się nie spodziewałam że, mitenki zdobędą taką liczbę zwolenniczek :)

31 komentarzy:

  1. Gratuluję! Mnie może następnym razem dopisze szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wygranych ! Miałam ochotę na Twoje mitenki,ale może następnym razem...

    OdpowiedzUsuń
  4. O mało co nie spadłam z krzesła jak zobaczyłam, ze wygrałam.! Cieszę sie, ze wygrałam śliczne mitenki. < 3 zaraz napiszę e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom wspaniałych słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę mi smutno, ale Chmurce gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mino braku szczęścia bardzo dziękuje za wspaniałą zabawę.Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wylosowanej trójki a Tobie dziękuję za wspaniałą zabawę. Masz kobieto talent ale Bóg wiedział, że to dobra inwestycja ;-).
    Pozdrawiam MontanA.
    p.s: Masz gdzieś w TG sklepik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - lubię tę przypowieść i często myślę o niej i pomnażaniu "talentu" mam nadzieję że, w ogólnym rozrachunku nie będę na samym końcu :))
      niestety stacjonarnego sklepu nie mam ale wirtualny jak najbardziej :)

      Usuń
    2. Nie ma takiej opcji, żebyś była na samym końcu ;-)

      Usuń
  9. Ojej :) ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki dla tych, co coś zdobyły... Może kiedy indziej mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za zabawę i gratulacje wygranym

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęściarom wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No takie szczęściary. Gratuluję i dzięki za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję Zwyciężczyniom,a Tobie dziękuję za zabawę.
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany nie wierzę, czy ktoś może mnie uszczypnąć??
    DZIĘKUJĘ, BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ
    baaaaardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje!!! i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję zwyciężczyniom, zazdroszczę! a Tobie dziękuję za zabawę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zwyciężczyniom, a to szczęściary.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę i Gratuluję wylosowanym =}
    Dziękuję również za miłą zabawę i pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  22. e-welenko, czy dostałaś mojego maila?

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoooda mi mitenek oj szkooooda...
    Gratuluję szczęściarzom i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojojojojjjjj, jak mi żal!!! :(((((

    Ale niech Szczęściarom się wiedzie i cieszą się pod sufit z wygranych-wybranych!
    Ja dziękuję za emocje i zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ps. te maliny w sklepie są prześliczne!...

    OdpowiedzUsuń