niedziela, 29 marca 2020

Na osłodę

Nie spodziewałam się, że moja pomyłka z książkami może okazać się tak przydatna w czasie kiedy każdy nie jest pewien, co będzie dalej. Pewnie pomyślicie "kto będzie teraz myślał o skarpetach" ale może właśnie dla oderwania myśli od paskudnej rzeczywistości robienie skarpet albo czegoś innego będzie lekarstwem na skołatane nerwy :)
Ogłaszam moim zdaniem całkiem bogate Candy : bo jest książka o skarpetach, jest książka dla osób kochających szydełko i motek dla tych co pragną dziergać od razu :)

Zasady takie:
Trzeba umieścić komentarz pod postem, że się chce ale można chcieć tylko jedną rzecz (jak to u mnie, trzeba wybierać :) Można się zapisywać do 18. 04. 2020 -   a wyniki ogłoszę 19. 04. 2020 r.
Po dwóch tygodniach włączy się moderacja komentarzy więc się nie przejmujcie opublikuję je ręcznie po zatwierdzeniu, nikogo nie pominę :)
 Ta ostrożność w kontaktach pewnie trochę potrwa, więc wiosnę spędzimy raczej domowo lub w obrębie własnego ogrodu (jak go ktoś posiada). Wiem, że ludzie z pasją się nie nudzą i znajdą sobie zajęcie zawsze ale mała zachęta do pogłębiania pasji nie zaszkodzi :)



- cukierek nr 1 : książka o skarpetach, pisałam o niej kilka postów wcześniej posiada wszystko co potrzebne dla kogoś kto zaczyna przygodę ze skarpetami lub ja zaczął i szuka czegoś świeżego :)



 - cukierek nr 2 : książka z śnieżynkami na szydełko, niestety jest po angielsku i nie ma schematów a tylko opis poszczególnych oczek.  Pewnie dla osób robiących na szydełku to tak jak dla mnie opisy na druty ale niestety ja w tych opisach nie jestem biegła. Szydełko nie jest moją miłością więc niech książka sprawi radość komuś wtajemniczonemu :)



- cukierek nr 3 : przędza, moja, opis ze sklepiku :

Blue Faced Leicester z seacell (włókno roślinne z wodorostów) - przędza farbowana w  kolorze delikatnych wrzosowych fioletów i oliwkowych zieleni. 
Wełna miła w dotyku, pięknie błyszcząca dzięki włóknom seacell przypominającym jedwab.
Nić skręcona skrętem navajo.
Przędza w dwóch motkach.
Waga 109 g
Długość  ok. 286 m
Druty: 3 mm do 4 mm


Mam nadzieję że, jakoś przetrwamy ten czas w zdrowiu, a jak to przejdzie oby nie trzeba było wybierać między rzeczami koniecznymi a tymi, które przynoszą radość.

Z niedzielnymi pozdrowieniami zapraszam do zabawy :)

24 komentarze:

  1. To ja z chęcią się zapisuję bo wszystkie te rzeczy bardzo ale to bardzo byi się przydały. Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko się podoba ale u mnie nie jest tak łatwo trzeba wybrać jedną rzecz - tą której się najbardziej pragnie :) Dzięki temu aż 3 osoby będą obdarowane :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. To może i ja się zapiszę na cukierek numer 3��

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zagwozdka :) :) :) jakoś w tym i poprzednim roku nie miałam okazji zrobić skarpet i sama nie wiem co tego jest przyczyną, być może taka wspaniała książka o skarpetkach byłaby odpowiednią motywacją :) Wybieram cukierasek nr 1 i życzę dużo zdrówka w tym trudnym dla nas wszystkich czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najwiekszą słodyczą jest tu nr 3 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też umilam sobie ten trudny czas dziergając.
    A książka o skarpetach byłaby super wygraną dla mnie, bo właśnie w skarpetach jestem mega początkująca. Dlatego wybieram numer 1.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikt nie chce skarpetek dziergać ?! No nie wierzę ! Po tej kwarantannie, co to nie wiadomo kiedy się skończy, moje nóżki mogą być dużo grubsze, ale co tam ! :) Chociaż na stopki porobię, chociaż chciałabym kiedyś długie, za kolanko. Niekoniecznie w starości. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze żadnej skarpetki nie zrobiłam, więc pewnie książka bardzo by mi się przydała. Ja jednak tęsknym wzrokiem patrzę na cukierek nr 3. Jest cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne prezentki!!!
    Nie uczestnicze w zabawie, nie wybieram zadnego, bo malutko juz dziergam (chore stawy), ale wszystkim zycze szczescia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nieśmiało marzę o cudownym cukierku Nr 3. Może szczęście mi dopisze?!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wszyscy wybierają skrajne, to ja z chęcią zapiszę się na numer 2. Na choinkę będą jak znalazł. Trzymaj się cieplutko. Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Najsłodszy cukiereczek nr 3 😍.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cukiereczki piękne, ale skoro trzeba wybierać, to ja poproszę numer 1.
    Dużo zdrowia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Osiołkowi w żłobie dano.. trudny wybór, ale drogą eliminacji padło na wełenkę. Śliczna. Miłe bardzo, że robisz rozdawajkę. Zdrowia i miłego dnia . Lidia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cukieraski bardzo lubię i chętnie wybrałabym nr 3.Skarpetusi zrobiłam 3 i Pani zapewne nie doścignę, zresztą nawet nieśmiała bym.Życzę wszystkim dużo zdrówka i udanych udziergow!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukieraski bardzo lubię i chętnie wybrałabym nr 3.Skarpetusi zrobiłam 3 i Pani zapewne nie doścignę, zresztą nawet nieśmiała bym.Życzę wszystkim dużo zdrówka i udanych udziergow!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy dotad nie robilam skarpetek:) ksiazka jest chyba dla nieco zaawansowanych, ale moze gdybym ja wygrala - mialabym motywacje sie nauczyc? Zatem zapisuje sie w kolejke po nagrode nr 1:) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne cukieraski:) aż trudno się zdecydować. Myślę jednak, że wełenka to jest to, co bym najbardziej chciała. Jak miło, że osładzasz nam ten trudny czas. Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym nauczyć sie
    robić skarpety
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko piekne, chyba chcialabym najbardziej welenke, czyli numer trzy. POzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem zakochana w szydełkowych gwiazdkach, nigdy takich nie miałam, więc może mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  21. Na osłodę w tych nieoczekiwanych okolicznościach przyrody najbardziej przydałby mi się cukierek nr 3 :-) Pozdrawiam już prawie poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie po latach oporu dopadły ze zdwojoną siłą skarpetki. Zaczęłam nałogowo nosić te ręcznie dziergane i chęci własnoręcznej ich produkcji bardzo wzrosły. Jeśli szczęście dopisze, to chętnie zapoznam się bliżej z cukierkiem nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń