wtorek, 21 lutego 2012

Na słodko

Nie blog nie zmienia charakteru, nie będzie o wypiekach i deserach chociaż o słodyczach, nie dosłownie ale jednak.  W zeszłym roku 15 marca umieściłam pierwszy wpis i z tej okazji ogłaszam "Candy". 
Wylewanie tutaj wszystkich przemyśleń o przędzeniu i dziewiarstwie uratowało zdrowie psychiczne pozostałych członków mojej rodziny więc jest co świętować.





Taki roczny to w biel ubrany będzie świętował no i wszystkie słodycze też białe :))
Zasady takie zwyczajne umieścić wpis pod tym postem, jak kto woli dodać się do obserwatorów , oraz ale bez przymusu zareklamować candy u siebie,  poza tym że, można się zapisać tylko na 1 rzecz - wybór należy do Was.
- proszę nie piszcie w komentarzach że, obojętnie co, bo to będą głosy nieważne no i podajcie jakiś namiar na siebie tak dla mojej wygody. 
Mam 3 drobiazgi do wyboru więc zapraszam :))


Mitenki z runa South Amerikan  ręcznie przędzionego, dzierganie również przeze mnie.  


Motek włóczki z Adriafilu, 100 % wełna - cienizna na estończyka oraz druty prawie nowe tzn. nie mają oryginalnego opakowania ale są to japońskie bambusy pięknie wykonane nr 3,5 (ja na prostych nie robię).


Oraz trzecia rzecz do wyboru to 100g czesanki alpaki z jedwabiem a do tego kilka chustek jedwabnych (mawata). 
Zapisy zbieram do 14 marca a losowanie dokładnie 15 marca w godzinach popołudniowych. 
Zapraszam
P.S. Osoby nie posiadające bloga też mogą tylko niech namiar zostawią :))


139 komentarzy:

  1. Ja mam urodziny 14 marca więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce po Twoje słodkości. Mitenki są przepiękne,więc ustawiam się po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zapisuje po mawate z alpaką

    OdpowiedzUsuń
  3. 14 marca to ja mam urodziny :-)))
    Liczę na szczęście.
    A wybór jest trudny... ale wybieram mitenki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://wszystkomnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne te mitenki, takie eleganckie. I nie wiem co wybrać, bo kusi mnie i wełna...
    Kocham biel i cienizny, więc zapisuję się na wełnę DLG.
    Pozdrawiam
    http://violetowewloczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam urodzin 14 i nie mam szczęścia w losowaniach,,ale na przekór temu staje w kolejne po druty i wełenkę.
    mitenki sa prześliczne, ale może sobie podobne wydziergam.
    Pozdrawiam jaga

    OdpowiedzUsuń
  6. to ja stanę w kolejce :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. a myślałam, że będę pierwsza:).... to ja staję w kolejce po..... po..... po .... czesankę! może mnie zmobilizuje .... manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcęęęęęęęęęęęęęę wręcz pożądam tych mitenek albo DLG ja mało wybredna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurna dopiero wyczytałam ze jedno i już bo inaczej nieważne no to mitenki bo przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam i życzę dalszych ciekawych wpisów oraz pięknych wełenek !Zapisuję się po moteczek DLG z drutami bambusowymi.
    Mój mail: bizjo6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja w marcu mam rocznicę ślubu, też jakaś okazja ;)
    na czesankę się zapisuję! i niech nikt inny się nie waży ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja Cię pozdrawiam na tę rocznicę i życzę jeszcze wielu lat z nami, a że bloga nie mam to się nie ustawiam w kolejce po piękne "cukierki", ale "zazdraszczam" bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a JA ZAPISUJĘ SIĘ NA MITENKI
      Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Owieczko nie musisz mieć bloga zapisuj się tylko maila zapodaj :)))

      Usuń
    3. Serdecznie życzenia i ciepłych wełności!
      zaczynam właśnie przygodę z drutami i pewnie twój blog będzie dla mnie inspiracją.
      Dzisiaj przyszły do mnie włóczki i druty :-)
      zatem zapis robię na zestaw nr.2
      stokrotka.a@gazeta.pl

      Usuń
  13. Smutno mi dziś. A oczy się mi uśmiechnęły na widok czesanki.

    A Tobie i Rodzinie najlepszego życzę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to się zapisuję na czesankę

    beatapiekalskao2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiecham się pięknie do Pani Fortuny o alpakę z mawatą :-D
    Może choć raz szczęście mi dopisze...
    http://medievalhandicrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkości smakowite ! Nieśmiało ustawiam się w kolejce do czesanki alpaki z jedwabiem :) Pozdrawiam, Ela.
    ela-greg@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja się też zapisuję do kolejki :). Co prawda czuję się trochę jak ten osiołek, któremu w żłoby dano :), bo i mitenki kuszą i czesanka. Ale skoro trzeba wybrać to ustawiam się do czesanki :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Zapisuję się na mitenki. Pozdrawiam
    jkrezel@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja się ustawię po wełenkę i druciki:)
    zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam. Jeśli można to ja poproszę mitenki.

    Pozdrawiam
    Joanna (domowe00@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Ja ustawiam się w kolejce po wełenkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry. A ja ustawiam się w kolejce po czesankę. Pozdrawiam serdecznie. Renia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Osiołkowi w żłobie dano....Chyba wybiorę mitenki. Może wygram...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam! życzenia serdeczne przesyłam i zapisuję się jeśli można na wełenkę i druciki. Muszę się przyznać, że jeszcze takiej nie miałam. Może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam:)
    ircia303@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję grzecznie do kolejki po 2 :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,

    również dołączam do kolejki - poproszę dwójkę moteczek Adriafilu i japońskie druciki:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    aszafir@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Choć potrafię, to ich nie zrobię
    tych mitenek pozazdroszczę Tobie,
    tak więc w kolejkę się wpisuje,
    niech Twoja dłoń mnie wylosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja też, mitenki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne candy więc staję i ja - do trzeciego cukierka, czesanki.

    http://pracowniagosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja ciebie jeszcze nie miałam...witam i juz na liste zapisałam...piekne rzeczy tworzysz...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  31. a na candy sie wpisuje i szczescia wyczekuje..mam ochote na włoczke..nigdy z takiej nie robilam..drutow tez bym sprobowała...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  32. oj to ja też zapiszę się po słodkości i wybiorę czesankę oczywiście bo marzy mi się posiąść umiejętność :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja staję w kolejce po piekne mitenki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. To pierwsze candy w jakim biore udział :) gdyby szczescie sie do mnie usmiechneło... 1-2-3... wybieram 2 ! Pozdrawiam. Inka

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzę o "estończyku" - proszę, wylosuj dla mnie wełnę i druty!
    Pozdrawiam prawie wiosennie - u mnie słoneczko świeci i jest 10 stopni - miła odmiana ppo mrozach.:)
    Ela (kowela@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorostyka jak dla mnie ekstra! Mitenki przesliczne i chyba w zyciu sobie takich nie zrobie :(, welenka na estonczyka kuszaca, a czesanka z jedwabiem...umm... to balsam dla rak dla ´dziergaczki´. Tylko trzebaby ja uprzasc. Moze w koncu bym sprobowala :) Czy naprawde musze sie na cos zdecydowac? Jesli tak, to chyba 1 lub 3. Pozdrawiam serdecznie Krystyna. cefkrynia@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak mnie te zdjecia zaczarowaly, ze zapomnialam, ze moge sie moge wybrac tylko jedna propozycje. W takim razie wybieram mitenki. cefkrynia@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja staję z przyjemnością w kolejce po alpakę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ależ cuda... Mitenki piękne, wełna kusi, ale to ostatni punkt podbił moje serce :) I do niego staję z nadzieją. :))))

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja poproszę włóczkę i drutki:) Pozdrawiam serdecznie! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również drutki wełenkę z chęcią przygarnę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też spróbuję szczęścia :) Zapisuję się na wełnę i druty :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce po te piękne mitenki. Pozdrawiam . Monika (nika729@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  44. I mnie blog bardzo wiele pomógł. Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie.Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie i chciałaby mieć szczęście wylosować alpakę z jedwabiem i kilka chustek jedwabnych (mawata).
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To co robisz jest świetne! Skarpety są rewelacyjne, rękawiczki jeszcze ładniejsze, a sweter z wrabianym wzorem ze szkicu jest to dla mnie jest wyczyn.
    Jestem pod wrażeniem i na pewno będę obserwować Twój blog.
    Chętnie stanę w ogonku po alpagę i jedwabne chusteczki.
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam swojego bloga,ale bardzo pilnie śledzę inne blogi i podziwiam cudeńka i zdolne ręce.Na Twój blog również trafiłam i wszystko mnie na nim zachwyciło.Grzecznie ustawiam się w kolejce po włóczkę i bambusowe druty.Dalej będę pilnie śledziła Twoje piękne dziergadełka.Pozdrawiam.
      fican@interia.pl

      Usuń
  46. Bardzo mi się podoba wełna z Adriafilu, chętnie bym z niej wydziergała szal. Może będę miała szczęście. :)
    Banerek dodany. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też ja też!!!! choć wszystko kusi niezmiernie, ale jako że ostatnio próbuję prząść poproszę czesankę :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. pozdrawiam serdecznie-marzec to moje najpiękniejsze przeżycie -urodziny córki-ustawiam się więc w długiej kolejce chętnych po mitenki.Jonoforeza
    mobile@gema-trans.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam! Z chęcią przygarnęłabym tę piękną białą czesankę, by móc ozdabiać nią pisanki i tworzyć obrazki. Zapraszam na moje candy i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ależ rarytasy! Osiołkowi w żłobie dano...Ustawiam się do wełenki i drutów. Pozdrawiam . lila.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się na mitenki- są przepiękne :D

    aaalexia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne cukiereczki!zapisuje się na wełenkę i drutki!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  53. Łał! Aż mi się oczy zaświeciły na widok tej czesanki! Zapraszam na Candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Urodziny! Sto lat! zapisuje na słodkości nr 2 :) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  55. Dużo szczęścia! :)
    Zapisuję się po śliczne mitenki!
    Pozdrawiam

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć .
      To ja też grzecznie staję w kolejce.
      poproszę mitenki.
      pozdrowionka.
      sylwiadarul@o2.pl

      Usuń
  56. Zgłaszam się ze wskazaniem na te absolutnie fantastyczne mitenki. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej, bloga to ja nie prowadzę ale śledzę dokonania i własnymi rączkami próbuję się posługiwać... Piszę się na czesankę. Pozdrawiam serdecznie. Bożena.(b.trzepalka@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oh, joj, jak krecik zerkam na tę czesankę...
    aleksandragacek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja chętnie się zapiszę na zestaw nr 2 czyli włóczke Adriafilu plus druty :-)
    www.mojerobotkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. chętnie przygarnę mitenki:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja zgłaszam się po mitenki (:
    http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Rękawiczki bez palców życie ułatwiają i każdemu się przydają.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudna alpaca z jedwabiem, więc z przyjemnością się piszę, zapraszam też, jeśli masz ochotę, na moje candy :) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne mitenki, wybieram je i zapisuję się :)
    olasoch@gazeta.pl
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się z chęcią;] wybieram mitenki jak coś :) to mój blog jeśli potrzebne: http://dreamsofthedreamsland.blogspot.com/


    ale śliczne te mitenki^^

    OdpowiedzUsuń
  66. takich mitenek w życiu sama nie wydziergam, więc one kusza mnie najbardziej :)
    pozdrawiam!
    Kasia
    http://myszka87-kasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ech, szanse niewielkie, ale zgłaszam się.
    A mój wybór pada na alpakę (ciekawe jak takie cudo się przędzie...)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie wiem jak mogłam przeoczyć takie Candy, chętnie przygarnę czesankę.
    Życzę wytrwałości na kolejne lata blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mitenki są piękne, więc spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  70. Wpisuję się po przepiękne mitenki . Może się uda ?
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. to i ja sie zglaszam po mitenki i zycze powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam.Ustawiam się w kolejce po candusiowe mitenki.Pozdrawiam
    hannow09@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Może i ja się do mitenek ustawię? Gratuluję rocznicy i pozdrawiam :) http://shilocrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się na prześliczne mitenki.
    szlumpf@buziaczke.pl
    rebellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, w ogonku się ustawiam i lisowania wyczekuję!
    Jestem miłośniczką filcowania więc zestaw nr3 wybieram.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękności :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam,
    Ustawiam się w kolejce po wełenkę i druciki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam,
    Wybieram zestaw nr 2, wełnę i druty
    Pozdrawiam

    Basia M.
    basiunia23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ustawiam się w kolejeczce po wełenkę i druty :P

    http://rzeczy-rozne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Staję w kolejce po mitenki ;)

    http://coreczkatatusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Hm... Która kolejeczka najkrótsza? I mitenek dużo osób podąża i wełenki...
    Chyba wezmę czesankę. Igieł nie mam, ale się kupi.
    http://modelinowy-swiat-zuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. No cóż ja nie blogowa ale marzę ,żeby nauczyć się prząść i na czesanki spoglądałam już od jakiegoś czasu . Chciałam spróbować coś na wrzecionie, którego jeszcze co prawda nie mam , ale gdyby szczęście się usmiechnęło to bym szybciutko nabyła i siadła do nauki . Tak więc cichutko zapisuję się na czesankę.(z.gosia@onet.eu)

    OdpowiedzUsuń
  84. Staję w kolejce po mitenki ; )

    OdpowiedzUsuń
  85. Kurcze! I czesankę chcę i wełenkę! Ale czy ja znajdę czas na przędzenie? Oj, chyba jednak wełenkę wybiorę.
    I gratuluję rocznicy!
    http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Wspaniałe zestawiki! Bardzo proszę zapisać mnie do kolejki po czesankę:) magdakusiakiewicz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Trudno się zdecydować :), ale po namyśle ustawiam się w kolejce po trzecią z delicji - alpaka z jedwabiem i chusteczki. Pozdrawiam serdecznie.
    http://fiolki-fikolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja te mitenki..... dzisiaj sobie torebkę jasną do nich kupiłam!
    Takie cudne one!
    Poproszę mitenki!

    OdpowiedzUsuń
  89. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    I like 3#
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. ja po mitenki stanę i śle gorące pozdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja także staję w kolejce po mitenki i gratuluję zbliżającego się roczku! Ola
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja z ochotą się ustawię niestety ponieważ nic sama nie udziergam to po śliczne mirtenki się ustawię :-)
    pozdrawiam info na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się na przepiękne mitenki. Absolutne cudo i rarytas, och jak bym chciała wygrać.
    Pozdrawiam serdecznie
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ach cudne są mitenki,sama takich nie zrobię :) - chętnie więc spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ustawiam się w kolejce po wełenkę i druty
    anle1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Co prawda nigdy w życiu nic nie wygrałam, ale co mi tam:) też się zapiszę, może na wełenkę i druciki:)? A nóż się uda?

    OdpowiedzUsuń
  97. A ja staję w kolejce po piekne mitenki :)
    Pozdrawiam :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Wszystkiego najlepszego życzę. Ustawiam się w kolejce po włóczkę i bambusowe druty.
    Pozdrawiam serdecznie.
    liwerscy@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam.
    Staję w kolejce po mitenki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja zapisuję się po mitenki. Pozdrawiam. Asia.Mój e-mail: joannazj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Zapisuję się na czesankę i chuski :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  102. Zapisuje się na słodkie mitenki
    dudqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. zapisuję się na czesankę i chusteczki jedwabne :) nr 3 :) a lecac po kolei: obserwuję od dziś, banerek na blogu jest, a mój mail to kochamsztuke@wp.pl :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. zapisuję się na czesankę i chusteczki jedwabne :) nr 3 :) a lecac po kolei: obserwuję od dziś, banerek na blogu jest, a mój mail to kochamsztuke@wp.pl :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. To ja wybieram te cudne mitenki :).

    Z chęcią się zapisuję :).

    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  106. С радостью записываюсь!!!! Нравится второй подарок - шерсть и спицы!!!)
    http://yuliyasushko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Chętnie zapisuję się na tak urocze candy
    a konkretnie to mitenki mi się marzą
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. moim nowym marzeniem jest wygrać: "Mitenki z runa South Amerikan ręcznie przędzionego, dzierganie również przeze mnie."

    Tak zacytowałam :D
    Mój e-mail to: Patiopea@Interia.pl :)


    Pozdrawiam,
    Pati ^^

    OdpowiedzUsuń
  109. To ja też się zapisuje... na wełenkę i druciki:)
    Pozdrawiam b

    OdpowiedzUsuń
  110. wełenkę chętnie bym przygarnęła :)
    info w pasku bocznym jest

    moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Mitenki są prześliczne!

    Czesankę mogę sobie kupić, a takich mitenek sobie nie udziergam, dlatego to na nie się zapisuję. Mam nadzieję, że szczęście w losowaniu będzie mi sprzyjać :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Witaj,najserdeczniejsze życzenia rocznicowe! Kolejnych lat na "blogowym łonie" :-))) Ci życzę...
    Słodkości piękne,mitenki mnie zachwyciły ,mam nadzieję,że i tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,Maja
    http://tymczasem-maja71.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Очень красивые митенки! Участвую! http://www.rukodelnieradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ustawiam się w kolejce po alpakę z jedwabiem
    pozdrawiam

    http://ulaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Zapisuję się na zestaw nr 3 :)
    Pozdrawiam
    http://niebieskosciinne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. To i ja staję grzecznie w kolejce licząc na łut szczęścia... . A gdyby szczęście dopisało, to bardzo proszę o mitenki. Serdeczności. :-)
    www.kokocountry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Życzę kolejnych wspaniałych wpisów. Stanę w kolejce po cukieraski. Wszystkie prezenciki wspaniałe ale chciałabym mieć coś zrobionego przez Ciebie więc wybór pada na mitenki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Oj... Mnie to mitenki strasznie przypadły do gustu, więc to na nie pada wybór ;)
    Może się uda? Mam nadzieję ;)
    emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja poproszę o wełnę z drutami :)

    OdpowiedzUsuń
  120. ooooo!!! aż tyle chętnych !!!
    to ja też grzecznie się ustawiam w kolejce po druty z wełenką.
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. Mitenki skradły moje serce! :)

    http://szyc-nie-umierac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. zgłaszam się po Mitenki :)
    pozdrawiam,
    http://doriteczowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. И я встану в очередь:-)) Согласна на любую Candy. Они все очень красивые. http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Mam nadzieję że mi szczęście dopisze. Poproszę zestaw 3. Pozdrawiam i zapraszam do mniehttp://malagosia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. ustawiam się w kolejce po czesankę :)
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Ustawiam się w kolejce po wełenkę, byłby piękny szal Beata.
    szop007@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Zazdroszczę talentu!
    Gratuluję zbliżającej się rocznicy i życzę kolejnych sukcesów, nie tylko blogowych =D
    A z racji tego, że jestem strasznym zmarzluchem, to w razie wygranej, Poproszę , o te kobieco romantyczne Mitenki =p

    OdpowiedzUsuń
  128. to ja się zapisuję na "wędkę", znaczy na wełenkę z drutami
    Pozdrawiam
    Noelka
    elzbieta_nowicka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Grzeczni staję w kolejce po mitenki ;)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  130. juz raz przegapilam candy u Ciebie wiec tym razem w ostatniej chwili ale sie ustawiam :)

    jako maniak mitenek-oczywiscie po nagrode pierwsza :)

    pozdrawiam

    www.koralikibeaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Rzutem na taśmę jestem i ja! Zapisuję się na mitenki z runa South Amerikan- brzmi ciekawie a wyglądają baśniowo. Ja lubię takie baśnie pełne ciepła....
    Pozdrawiam MontanA
    http://art-montana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. zamykam listę? ;)
    w razie gdyby to na mnie padło - wełnę i druciki wybieram :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. O mało co a bym takie candy przegapiła. Po wełenkę Adriafilu się ustawiam i wszystkiego dobrego życzę :)
    Dorfi
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. W ostatniej chwili , ale mam nadzieję, że jeszcze się załapałam.
    Ja jestem chętna na przeurocze mitenki.
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń